Listar en fredag!

0kommentarer

Så att det blir en Fredagslista! Tjoho!! 

 

När vaknade du imorse?

Klockan 10. Har ju varit sjuk hela veckan så det där med att ställa alarm har inte behövts.

Vad var det första du tänkte när du vaknade?

Fan, fortfarande ont i halsen. Men jag kraxar, äter Zyx, dricker te och tuggar tjurigt i mig de där ingefära-bitarna som mamma smstjatar om.

 

Vilket humör är du på?

Seg men förväntansfull. Inbillar mig att jag ändå kommer att vara frisk i helgen! Pepp! 

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?

Mhhm, vad som helst med fetaost. Tänkte på det redan igårkväll, hur gott det skulle vara. 

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?

Förkylningströst: ett paket glass, en juice, jordgubbsfil och Elle.

 

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?

Webshopen för 3.1Philip Lim. Väldigt sjukt svar, men jag hade liksom legat en stund i sängen och tänkt på en tröja som jag är lite besatt av för stunden. Ville kolla läget bara. Sen gjorde jag det vanliga -> mail, facebook.

(Funderar och funderar på den här alltså)
 

Vilken är den första låten du sätter på idag?

Antingen denna med Nightlands eller den här med Rhye. Det är mina favoriter för tillfället. Jag har faktiskt rätt många när jag tänker efter, kanske ska dela med mig av en lista senare. Kul väl?

Vad tycker du om din blogg?

Storgillar den. Tror mycket på pslivet och jag och Jennie ska nog få den att växa en massa. Vänta ni bara.

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan?

Då hade jag två timmar kvar att jobba innan jag slutade kl 17. Sen åkte jag hem, åt god middag med K, drack prosecco och pussade hejdå innan jag åkte till Grill för att dricka vin med Josefine och några till. Älskade förra fredagen som slutade typ såhär -> (jag är det vita spöket)

 

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?

Kanske ett "Jävla gullo" i ett facebookmeddelande från Jennie. Hehe, man satsar ju högt.

När fotade du något senast, och vad?

Jag har fotat mig själv femhundra gånger nedbäddad i täcken/filtar/kläder/kuddar. Har alltså fångat mitt eget elände i några sekunder, innan jag tagit bort det. Bra användning av tiden..

 

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?

Bara väggen. Nu för tiden sitter jag ju ordentligt vid ett skrivbord när jag har datatid.

Vad har du på dig idag?

Detta -> Försöker plocka in våren lite, eftersom att jag inte kan gå ut än. Smart liksom.

Kommentera

Publiceras ej