Ett stänk av "hemma hos"!

3kommentarer

Jag tänkte visa er det nyköpta skrivbordet men började snurra lite extra med kameran. Det kändes som att det såg så himla mysigt ut överallt, så det är lika bra att ni får kika. 
 
 
Såhär ser det i alla fall ut. Vi har köpt det för att det också är en ny dator på väg hem till oss. FATTAR NI? Aldrig mer ett skrivbord där mellanslag/å/ä/ö/? inte fungerar och aldrig mer en dator som kollapsar av två program öppna samtidigt. Hehe, det har varit några tuffa månader. 
 
 
I fönstret står min födelsedagsljusstake från Jennie, min parfym och en indiantjej jag ritade för längesedan. Måste bara berätta en fin sak som hände när jag köpte tulpanerna sist. En liten urgullig kille funderade högt med sin mamma: "hur kan dom ha plockat såhär många blommor mitt i vintern?" Relevant och fin fråga! Puss /A 
 

3 kommentarer

Jessica Lif

11 Mar 2013 23:42

Woohoo.. =)

Supersnyggt!
Önskar mig mer små bilder på detaljer :)

tipsar om en tavla jag tror skulle passa hos er!
http://fotografiska.eu/webshop/Produkter/Affischer/Vee-2

KRAM!

C

12 Mar 2013 02:38

Vad fint och mysigt ni verkar ha!!😘

Annamamman

12 Mar 2013 05:14

Så bra det blev med skrivbord!!!

Kommentera

Publiceras ej