Världens mest nakna tröja.

0kommentarer

 
Hej tjigs! Vi har inte glömt er idag, vi lovar. Jag har bara haft fullt upp med att titta på Kim and Kourtney takes New York och andra viktiga saker. Och Berget hon har städat. Tydligen. Efter det tittade hon på Modern family och jag på Dexter vilket gör att vi inte har så mycket att komma med idag. Hur som helst så satt jag och letade efter någon bild att lägga upp i det här inlägget eftersom jag inte får posta inlägg utan bilder för chefen. Jag hittade den här bilden och kom på att jag kan berätta en rolig grej från nyår. Dario kom fram till mig och sa att det var fint att jag hade "nakentröjan" (tröjan på bilden) under kavajen. Då fick vi oss ett gott skratt allihopa, för jag hade ju ingenting under kavajen.. Så jäkla farlig var jag. Kul ändå, att nakentröjan verkligen är en nakentröja. Vi hörs imorgon! /J

Kommentera

Publiceras ej