"Till Häktet tack!"

2kommentarer

 
Igår slog vi på stort, tog på oss finkläderna och bad taxin att släppa av oss på Hornsgatans Häktet. Vi var så nöjda med alla harliga inköp under dagen också! Till exempel byxorna jag hade på mig här, mina nya från Celiné. CELINÉ?!! Har aldrig känt mig så fin. 
 
 
Jennie hade päls från Tiger, nya jeans från Acne och finaste dollarskjortan. Hon och jag hänger alltid i minst två timmar på mitt jobb tillsammans, så att hon ska kunna testa sig igenom allt. Gullunge. På mig fanns jackan från Bruuns Bazar, väska från See By Cloé, nya brallorna och skor från Hope. 
 
 
Tuff stämning när vi hittade ett bra ställe här bakom fimparna. Väldigt mycket lördag. 
 

2 kommentarer

C

27 Jan 2013 20:34

Åh herregud vad fint!! Ni är så fina. Dör.

Anna

28 Jan 2013 21:24

Tack bästa C-läsare! Vi tycker detsamma om dig. Puss

Kommentera

Publiceras ej