En promenad

1kommentarer

 
Eftersom kvällen igår var en kväll som spenderades på södra teatern -> kåken -> imperiet så är dagen idag twin peaks, frukost i sängen och mängder av äppeljuice. Men så sa Kalle att "kolla vilket fint ljus det är ute" följt av ett påstående att han fått en släng av knappa-på-kameran-sug. 
 
 
Så då blev jag tvingad att hoppa ur pyjamasen och följacmed ut en stund. Och när han blivit nöjd med sina fabrik/himmel/Stockholm-bilder så fick han ta några på mig också. Ge och ta, alltid. 
 
 
Kul att bilderna blev svartvita nu då, när Kalle var så kär i ljuset.. 
 
 
Och så klev jag i mina godingar som ibland känns alldeles för tuffa för mig. Men uppenbarligen inte idag. Annars finns det bara en sak till att säga: kl 17.50 ska vi se Gangster Squad. Vi har längtat efter lite blod och Ryan Gosling (mest den sista)(men det fattar man ju). 
 

1 kommentarer

C

13 Jan 2013 18:33

Fina bilder, och skorna är ju helt fantastiska, du passar bra i dem Boberg! Puss!

Kommentera

Publiceras ej