2013-listan!

3kommentarer

Beskriv året med tre ord: 
 
Festligt, Stockholm-blev-hemma, gladare.
 
(antyder alltså inte att jag gjort mig hemmastadd på Strandvägen, OBS!)
 
Vilka ser du som de största händelserna under året?
 
Vår Italien-resa, börja med Pslivet, att förstå att man kan få vara nöjd med allting som det är och vila lite i det, få jobb i Acnes bästa butik och mitt kameraköp. Plus lära känna Carolina ordentligt.
 
 
Gjorde du något du aldrig gjort förut? 
 
Köpte gymkort, använde det, började springa. Skapade pslivet med min bästa vän och skämdes inte ens över det. Förutom nån gång under ett "har du en blogg alltså?" men det gick över. En annan stor sak är att jag började förstå vilken slags relationer jag verkligen <- trivs i och inte! 
 
 
Vad var extra bra? 
 
Känslan när jag lämnade butiken med mina pradaskor, alla fester, alla nya vänner, när jag åkte till Sundsvall själv för att bara hänga med Jennie, när Kalle och jag blev superfulla i Italien och svor att 2013 skulle bli vårt musikskaparår, all hans goda mat! När Storm blev en del av familjen och att jag älskade jobbet. Och när Sanna å jag såg SHM plus kalle i halv8!
 
 
Har du blivit bättre på något? 
 
Att vara mig själv på jobbet, våga saker igen i största allmänhet & att fota!
 
 
Vad skrattade du åt? 
 
Sannas humor, Kalles rappförsök, när J pratade om Kardashians, Carros danser.. Alltså, mest åt vänner och serier! Som New Girl, Modern Family, Parks & recreation och Buster i Arrested Development. 
 
 
Vad grät du till? 
 
Att åka hem ifrån Sundsvall ibland. "House" av Kindness, rädslor, när Jennie kom hem från NYC.
Alltså jag gråter alltid åt allt som är det minsta sorgset. Hatar sånt som är ledset.
 
Lärde du känna några nya människor? 
 
Sanna, Jenny Lilja, Carolina, Cissi S. Människor som jag träffat innan men som jag liksom fattat extra extra tycke för under året! + flera boys på jobbet men det kändes skumt att ta med? Hehe. Ooops.
 
 
Och så slutligen; några nya planer inför 2013? 
 
Resa mer, spara pengar, träna på rutin och inte tvång, bestämma mig för vad jag ska plugga, söka till Berghs oavsett osäkerhet på det förra, göra musik, ta pslivet till oanade höjder och skaffa mig fler drömmar. 
 
 
 
 
 

3 kommentarer

K

06 Jan 2013 10:52

<3

Patrikmedc

06 Jan 2013 14:36

jag vet någon mer du lärde känna!

K

07 Jan 2013 14:27

Javarfantoghanvagen!!!!fragetecken

Kommentera

Publiceras ej