2012 blev 2013 såhär:

3kommentarer

 
Såhär började kvällen: jag och Jennie bildade ett förrättslag. Vår uppgift var alltså att plocka i ordning med all god mat som inhandlats dagen innan. Det fanns hur mycket gott som helst. Och vi kände oss helt omöjligt nöjda med resultatet. Uppläggningsmästare forever.
 
 
Sen fanns det på andra sidan bänken ett risottolag. De tappra medlemmarna var Cissi, Kalle P och Kalle. Här vispades det, slingrades med oljor och stämningen va överlag otroligt professionell. Vilket vi tyckte var fantastiskt roligt förstås. Kolla vad fina de är med sina kastruller! 
 
 
Vad är ett nyårsfirande utan en hund tänkte vi? 
Kanske helt värdelöst blev svaret, så tack för din insats Jaffa!
 
 
Kiki, Jakob, Sara och Jennie + nöjd Patrik med sin Briska. 
 
 
Malin var i vanlig ordning himla vacker och här står Jennie i sin nyårsklädsel! 
Den får ni se mer av imorgon!
 
 
Två stycken av våra bästa Patrik(c)ar!
 
 
Ellen!
 
 
Snyggaste Dario som dök upp i sin fina Carin Wester-skjorta.
 
 
Tittade jag till höger så fanns den här lilla trion. 
 
 
Sedan var det dags för mat: svamprisotto med citronmarinerad lök & ugnsbakade champinjoner med 
vitlök, ost och chili. Middagslaget fick applåder och vi mumsade så mycket vi bara orkade! 
Här är också kvällens enda bild på Jonathan. Han fick sitta på hörnet i en passande kungastol.
 
 
 
Jag och Jennie dansade oss tydligen runt runt i huset. Samtidigt svämmade hallen över av kläder i 
takt med att festbesökarna fylldes på. (Troligtvis pga rykten om Jennies kavaj. Förståeligt!!) 
 
 
Jag & Cissi innan det var dags att gå ut till tolvslaget som helt plötsligt skulle klämmas in! 
 
 
OJOJOJ, klockan slog tolv och ut sprang vi allihopa med bubblor och iver. Vi kramades, pussades, 
skrattade, kom ihåg och såg fram emot nytt. Det här var kanske kvällens absolut finaste stund. Precis 
som det ska vara. Och några hade köpt lyktor som vi skickade iväg, upp till alla raketer. Rätt bra jobbat 
ändå med proseccon balanserandes under armen!
 
 
Oscar och Henrik anslöt! Jag tror att jag dansar dem välkomna. 
 
 
Pelle kom också dit! Tack å lov för det!
 
 
Kalles skeptiska nylle får avsluta pslivets megastora och megatrevliga nyårsinlägg!
Hoppas att ni tycker om det. Det gjrde vi alla som var där. För hörrni, fan vad roligt det va! 

3 kommentarer

K

02 Jan 2013 00:06

Vilket fantastiskt inlägg. Och tack för en bra kväll!

C

02 Jan 2013 07:38

ÅH vilka fina bilder! Instämmer och säger Tack jag också!

Sanna

02 Jan 2013 21:51

Jag instämmer. Och lägger till 15 toasters för grymma outfits, vad de låter fantastisk mat och sjukt välskrivet inlägg.
Och hörru Anna, fråga Jennielif var jag får tag i kavajen!?

Svar: Men åh, saknadspaniken efter dig idag på torget tack vare instagram-kuppen! Och mest av allt: tack för finaste kommentaren. Kavajen har lifet köpt på Rodebjer. Den skulle du vara snygg i!
pslivet.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej