1-2-3

2kommentarer

 
1. Baksidan på bästa jackan. Som ni snart ska få se ordentligt. Jag vill bara använda den hela hela tiden. Och det gör jag också. 
 
 
2. Det går så bra för frukosdelen i mitt liv. Mumsar på goda knäckemackor och dricker kaffe hela tiden. När Jennie kommer hit nästa gång ska jag tvinga henne att vara med på det här. Tycker du att det ser ok ut Cissi? Har ju alltid dig i bakhuvudet vettu! 
 
 
3. Är så oerhört nöjd över att jag äntligen slängt mig in i Mad Men-världen. Har liksom sett första avsnittet fyra gånger utan att fastna för det, men nu ni! Kan alltså snart se Marielle i ögonen igen.
 

2 kommentarer

C

17 Jan 2013 18:25

Ser så jäkla bra ut!! Kunde inte gjort det bättre själv ;) Puss!

marielle

20 Jan 2013 12:21

Hihi så skojsigt! Nær ni ær klar med dem serierna har jag åtminstone 5 till på lagret!

Kommentera

Publiceras ej