Fredag: drinkar och flyghälsningar!

0kommentarer

 
Jag kände mig rätt vårig idag när jag gick till Snickarbacken 7 för supertidig lunch och Carolina-häng. Vi promenerade sen vidare till hennes föreläsning på konstakademin där jag blev avvinkad. Annars händer både roliga och mindre roliga saker ikväll: jag ska fira Sannas födelsedag på orangeriet och glömma det ledsna i att Jennie åker iväg till Brasilien. Vilket är toppen för henne! Men vårt annars felfria distansförhållande blir ju lite trixigare när hon gör såna långa utflykter. Men jag har återupplivat mitt Skypekonto så vi får väl ses där helt enkelt. 
 
Flyg försiktigt jäntan, ha det superfint Cissi och skriv så mycket du bara kan Patrik! 
Ps. Förlåt för att jag gick in med skorna Kalle. Skaaldrighändaigenlovar. 
 
Skor/Tiger-Jacka/Bruuns Bazar-Jeans och väska/Acne

Kommentera

Publiceras ej