En del av Pslivet

0kommentarer

 
Såhär skrev jag tidigt i våras, när det ungefär bara var jag och Jennie som besökte pslivet: 
 
"Typiskt Jennie: tillfälliga besattheter, ful i mun, rätt briljant humor, cola = exempel på livslång besatthet, TV, duktigaste berättaren (jag tror bl.a. att jag faktiskt har hört Schulmans sommarprat där han hyllar sin fru Amanda. För jag älskar det. Men det är inte så. Fick det bara förklarat i bilen en gång), vill att saker skall hållas äkta, mångsidig, skarp, misstänker ibland att hon är hälften manga-gubbe."
 
Nu finns det massor med saker jag skulle vilja lägga till, så jag tänker göra det snart. Det känns som att vi börjar bli några stycken här, och då är det en bra sak att veta lite mer om henne. Typ. Glada blir vi såklart också om ni vill följa oss på Bloglovin. Jag har precis börjat kika runt där, och gillar det. Saknar dig J! / A 
 
 

Kommentera

Publiceras ej