Hej Cecilia Sidenå!

3kommentarer

 
Den mest inspirerande personen jag följer just nu på instagram är väl ändå dig Cissi! Alla dessa frukostar, springturer, färgglada matkassar, frön hit och smoothies dit. Vill krypa in i dina bilder varenda eviga gång och smaska i mig. Åh, kom igen då!! Här får du i alla fall en liten titt på hur min frukost ser ut, ja, kanske varannan vecka eller så. Det är ungefär så ofta jag hinner pyssla med den ordentligt. För äggmackor ser ju sällan särskilt snygga ut. Puss /A

3 kommentarer

Cissi

02 Oct 2012 19:30

Åh vad glad jag blir av dina fina ord! Jag måste säga att du har fått till en väldans fin frukost där, ser smarrigt ut! Roligt att kunna inspirera dig Bästa Boberg! Puss!

marielle

10 Oct 2012 00:14

den ena gurkmackan ser ut som en snopp :)

m igen

10 Oct 2012 00:14

..eller kanske båda på sitt sætt!

Kommentera

Publiceras ej