19

0kommentarer

Hej kompisar! Jennie och jag tänker svara på varsin lista, och jag hoppas att det kan kännas lite trevligt. Håll i er:
 
1. Vad heter du?
 Anna. Och sen följer -> Erika Elisabeth Boberg. 
 
2. Hur lång är du? 
170 cm. 
3. Vad har du på dig just nu?
Min städoutfit. Alltså blommiga pyjamasbyxor som är gigantiska och en smutsig tshirt. 
4. Vilken tid gick du upp idag?
Strax innan 10 tror jag. Försökte vänta ut alarmet så att det skulle stänga av sig självt, men det gick fasen inte.
 
5. Vad var det senaste som fick dig att skratta?
 
När Kalle stod i köket med en folköl i handen och sjöng/dansade på ett väldigt obehagligt sätt. Han fick feeling och kunde inte sluta. Finns oändligt med bilder som kan stärka hur svårt det är att motstå. 

6. Vad jobbar du med/pluggar du? 

Jag jobbar i Acnes butik på norrmalmstorg i Stockholm. Det har jag gjort i ca 1,5 år vilket kändes länge nu när jag tänkte på det. Men det är himla roligt och stans snyggaste affär.  
 
 
7. När flyttade du senast?
Vi flyttade in i en ny lägenhet här på söder i slutet av maj. Innan det bodde vi på kungsholmen, och innan det i bromma. Så spännande och flytt-rikt har man det när man hyr i andra hand här. Det här är nuvarande utsikten!  
8. Vad är du beroende av?
Tvserier, flingor, Instagram, juice + att få skicka 1000sms till Jennie varje dag. 
9. Vill du bli känd?
Ja. Inte nödvändigtvis för mig själv, men i ett framgångsrikt team av nåt slag. Så måste det bli!  
10. Vilken färg har din jacka?
Jag har så många. Men favoriterna är i beige, vitt och grått. Inget superoväntat där! Fast just ja, den här är ändå bäst:
 
11. Vad är du bra på?
Det mesta som har med pyssel att göra, presenter, att skriva.. Jag tycker väl att jag är bra på ganska många olika saker.
12. Har du gått från en stil till en annan?
Jag har aldrig ändrat mig så värst drastiskt. Men förut var jag väldigt mycket för hatt, basker, blommiga klänningar, skärp i midjan och allt som kändes flickigt och som något Niotillfem-Sandra skulle ha på sig. Och så är det ju inte alls nu. Jag tycker fortfarande att det är fint, bara inte på mig. Men små saker har fått följa med, som de där skorna. Klacken är dock sjukt mycket smutsigare, hehe.   
13. Vad tycker du om att göra?
Äta god mat som Kalle lagar, sova över, att bestämma roliga helg-planer! 
 
14. Vad kan du absolut inte göra?
Hålla andan under vatten, planera i förväg vad jag ska ha på mig dagen efter, svara när okänt nummer ringer. 
15. Var fick du dina senaste pengar ifrån?
Kanske indirekt från Kalle eftersom han köpte middag till oss idag. Han gjorde bl.a en curry/äppel-dressing som han lät mig smaka först innan han tog själv...
16. Bästa känslan?
Att resa med ->
 17. Vad ser du fram emot?
 
Att åka till Köpenhamn nästa vecka. Det blir kanske inte riktigt som jag hade tänkt mig från början, men det känns spännande med en miniresa och att det är första gången jag gör det ensam! Ser framför mig att första hindret kommer på flygplanet.. Vem fan ska jag hålla i handen tills starten är över?  + När Marielle kommer hit i november!!! 

18. Vad är du rädd för?

Att drunkna och göra illa mig. Hatar att tänka på saker som skulle göra ont över huvud taget. Jag är egentligen rädd för jäkligt mycket saker.
 
 
19. Varför älskar du pslivet? 
För att jag får se vad Jennie sysslar med även när jag inte är med och hon får se mitt. Hon är så jävla intressant, verkligen. Och så tycker jag om att ha ett ställe att samla idéer kring, som ingen annan än vi bestämmer över. Det är ett enkelt sätt att vara kreativ på. Mycket man gör känns mer spännande när man tänker att "det här vill jag visa". 

Kommentera

Publiceras ej