19

2kommentarer

1. Vad heter du?

Jennie Catrin Lif. Men mina vänner kallar mig för Lif. 

2. Hur lång är du? 

1.75 tror jag. Alltså fem centimeter längre än Anna.

3. Vad har du på dig just nu?

T-shirt och mjukisbyxor.

4. Vilken tid gick du upp idag?

09.38 för att vara exakt!

5. Vad var det senaste som fick dig att skratta?

 Det här mmset från Anna. Puss Cissi!

6. Vad jobbar du med/pluggar du? 

Jag jobbar på Monki och på en butik som heter affären som säljer bland annat Rodebjer, Carin Wester och BACK.

7. När flyttade du senast?

Jag har nyss flyttat faktiskt. Från Sparvhöksvägen till Västra långgatan. 

8. Vad är du beroende av?

Läsk och tv-serier. Hatar folk som säger "läsk" egentligen. DRICKA heter det. Men jag tänkte att det kunde missuppfattas. 

9. Vill du bli känd?

För något bra - javisst! Men det är ingenting jag strävar efter direkt. 

10. Vilken färg har din jacka?

Jag har en som är vinröd sedan är nog resten svarta.

11. Vad är du bra på?

Svår jävla fråga. Jag önskar att jag är bra på sånt som jag tycker är roligt typ att berätta saker, spela teater, brainstorma, lära mig namnen på alla karaktärerna i en tv-serie redan första avsnittet. Sedan om jag är bra på de grejorna är en annan femma.

12. Har du gått från en stil till en annan?

Ja. Men det har väl nästan alla? Jag såg ut såhär på min student för lite mer än ett år sedan. Så skulle jag inte sett ut om jag tog studenten idag.

13. Vad tycker du om att göra?

Älskar verkligen att prata med dem jag tycker om. Gärna över vin, en bärsjävel eller godis. Sedan tycker jag även väldigt mycket om att vara för mig själv och inte göra någonting.

14. Vad kan du absolut inte göra?

Strunta i att hänga upp mina kläder på en galge. Sova innerst. Äta frukost.

15. Var fick du dina senaste pengar ifrån?

Jag fick en slant av min farmor som tack för skjutsen till affären.

16. Bästa känslan?

När man längtar till någonting.

17. Vad ser du fram emot?

Lördag.  

18. Vad är du rädd för?

Så himla mycket.

19. Varför älskar du pslivet? 

Därför att jag får vara kreativ här. Skapa något liksom och det gillar jag. Och att jag delar det här stället med en av dem mest kreativa människorna jag känner. 
 
 
Ps. Ingen kallar mig för Lif.

2 kommentarer

Daniella

10 Oct 2012 07:30

Åh åh åh, det här var kul! Ni har så fruktansvärt bra klädstilar. Kan man inte få se ett min-garderob-inlägg??

Svar: Om du bara visste hur glada vi är över din kommentar, så himla trevligt skrivet! Vi ska definitivt försöka göra ett varsitt sånt inlägg framöver! Hoppas att du hänger med tills dess. Kram från oss!
pslivet.blogg.se

Cissi

10 Oct 2012 11:15

Men vadååå var det konstigt gjort?? Tycker han är stilig..

Kommentera

Publiceras ej