Nästa: Västra Station

1kommentarer

 
Allting med pslivet blir så extra jäkla härligt när vi kan göra det tillsammans. Och att vi dessutom lever i någon slags semesterdimma gör inte saken sämre. Jennie glider omkring i morgonrock, vi tittar på konstig TV, åker mycket bil fram och tillbaka, har ingen koll på klockan, tittar på instahundar och somnar till alla NYC-berättelser utan att säga godnatt till varandra. 
 
 
Dessutom stannade vi till vid Västra Station idag: Jennie i allt sitt vinröda och jag som mest bara var ordentligt påklädd. Jag skötte mig jävligt snyggt när J drog fram sin marinblåa Celiné. Glad för hennes skull blabla. Nu kommer snart sushileveransen hit, och då får man börja dricka på lyx-proseccon som bara väntar å väntar. 

1 kommentarer

anna

19 Nov 2012 15:47

hej. har en fråga till jennie. hur lång är du och vilken storlek har du på din rodebjerkappa?

Svar: Hej A! Jag är 175 lång och har storlek XS i min vinröda. Hoppas att det kan hjälpa :) / Jennie
pslivet.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej