Minns lite ->

0kommentarer

 
Jag har så sjukt lätt för att bli nostalgisk. Det enda som behövs är att ramla över sånt här, gamla bilder från Peace&Love och en midsommarafton som känns så långt bort i tiden. Till exempel: Hur tänkte jag när jag packade ner allt till en festival i en hård gammal koffertaktig väska? Med världens fjuttigaste handtag? Hade dessutom med mig tre olika hattar = saker förändras. 
 
 
Tror att vi tittade på Hästpojken här, och att vi blev glatt överraskade. Var fruktansvärt nöjd med den här bilden minns jag, för jag hade bara använt fisheye-kameran som jag fått i studentpresent alldeles innan. Och hade alltså ingen aning om hur den skulle användas.
 
 
Vi försökte smita in på Svenska Björnstammen, men det gick åt helvete. Gjorde dock inget.
 
 
Och så dansade vi och åt langos. 
 
Nu ska jag försöka hålla mig till det jag egentligen hade tänkt göra, nämligen plocka ihop ett litet jubileumsinlägg till pslivet. Vi firar 1 år ska ni veta! Inte för att vi kom igång så bra då, men skit i det.  
 
 

Kommentera

Publiceras ej