@home

0kommentarer

 
Äntligen! Det tog oss bara några månader, men till slut blev borren lånad och hyllan uppsatt. Ni ska få en liten guidad tur mellan hyllorna:
Översta hyllan ->
1. Ljuslykta jag fick i studentpresent av mormors vän Rosa, en av världens finaste äldre damer. 2. Boken "la photographie humaniste" som jag släpade med mig hem efter första resan till Paris. 3. Min kartmönstrade halsduk från Acne.
I mitten ->
4. En utvald del av min cd-samling. Har så många att hyllan bara skulle ha skivor i sig om alla skulle få vara med samtidigt. Gjorde ett tappert försök till färgsortering också. 5. Några favoritböcker. Fattar att jag måste börja läsa något annat än Haruki Murakami. 6. Empire State Building som pennvässare. Snodd av min bror. 7. Fin skål som jag fått av mormor. Den har ett litet ankare i sig.
Längst ner ->
8. Fler böcker. Lite mer blandat här, med bidrag från Jonas Gardell, Erlend Loe och Jonathan S Foer. 9. Älskad glaskub att ha småprylar i som jag fick i födelsedagspresent av Jen. 10. Tyngsta och bästa fotoböckerna. Tränar ständigt på att undvika paniktankar som "hm, sviktar hyllan nu?". 
 

Kommentera

Publiceras ej