Det blev visst en nattlista!

1kommentarer

Jag har börjat läsa en ny blogg, den heter Vykort till min syster och den är så himla fin tycker jag. Läs den! Jag snodde den här fredagslistan av henne, men eftersom det är onsdag idag så blev det en onsdagslista helt plötsligt.
 
Hur mår du?
Heeelt okej.
 
 
Vad önskar du just nu?
Jag önskar nog att jag visste lite mer om nästa år. Vad jag vill göra och sån skit.
 
Vad har du ätit idag?
Det här låter ju helt sjukt men jag har ätit hamburgare till lunch och en pizza till middag.
 
Vad ska du göra imorgon?
Imorgon är jag ledig så jag ska bara ha det härligt. Typ gå på stan, fika, läsa tidningar och sånt man gör när man är ledig.
 
Och på söndag? 
Gå och simma + basta sedan titta på Gossip girl. Såklaaart.
 
Vem saknar du?
Jag saknar nog ingen så värst mycket just nu. Kalle Hagner kanske? Lillhagge.
 
Senaste köp?
Ett par vantar men det är kanske inte så värst roligt att se. Innan vantarna så köpte jag en tröja från BACK.
 
 
Vad skrattade du senast åt?
 
Vad grät du senast åt?
Har så himla lätt till gråt. Blir tårögd hundra gånger på en dag typ. Det kom en tåris till Bonde söker fru tidigare ikväll.
 
Vem sov du senast med?
P!
 
Vad läser du just nu? 
Jag läser ingen bok just nu. Har tänkt köpa Erland Loes nya när jag får lön.
 
Senast sedda film? 
Skyfall.
 
Vem var den senaste som ringde dig?
Min syster Jessie.
 
Senaste 3 inkomna sms?
 
Vad stod det i ditt senast skickade sms?
 
Smsa innan du kommer hem. Lyssnar på musik
och vill inte bli rädd när du dyker upp helt plötsligt.
 
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Ingen tror jag.
 
Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Det minns jag inte.
 
Vart vill du åka just nu?
New York. Dah.
 

Så! Hej då. /J

1 kommentarer

Kiki

23 Nov 2012 17:09

Gillar listor, fortsätt med det!

xo

Kommentera

Publiceras ej