Att spara en utsikt

2kommentarer

 
Ett väldigt bra sätt för att komma i stämning är att titta på naturbilder och vackra hus. Tycker jag i alla fall. Ibland är det ett jävligt högt träd som behövs för att ge lite perspektiv. Helst vill jag säga att "kolla här, gick igenom några bilder från förra året". Men nä, jag har inte tagit en enda själv. Bara snott dem helt på egen hand. För sånt lärde man sig tidigt däremot. Hur som helst; jag ville mest visa er något extra fint ikväll, så håll till godo. Puss / A  
källa: sabino.tumblr.com,

2 kommentarer

C

04 Nov 2012 21:43

Åh älskar allihopa! Gillar bilden på skeppet mest tror jag, men förstår aldrig riktigt vad ena killen gör, ser lite ut som man går i luften eller på vattnet..

J

04 Nov 2012 23:51

Gillar björnen jag.

Kommentera

Publiceras ej