Återkomsten:

1kommentarer

 
Av blomman! Jennie påstår att det syns väldigt väl att det var min idé, hehe. Typ för att hon ser skeptisk ut och har lite "detvaintejag" i blicken. Så okej, jag står för det här. Vi hade roligt, det var stundens ingivelse och en hel lägenhet förvandlades till vår lekplats. Och än är det inte över! Vi har mer skruvade inlägg framför oss. 
 
Vet ni, vi fick ganska mycket ps-planering gjord under vår minisemester. Och jag tänker att det kanske kan vara roligt att höra. För det finns ju tusen olika grejer vi vill göra här, och visa er! 

1 kommentarer

Jessica Lif

19 Nov 2012 23:38

Hahah..:-)
Visst är det stor. Vill byta ut den. Men jag har inte hjärta att göra mig av med den.
Snygg lampa i ert sovrum på föregående bild Anna, vill byta ut mina sovrumslampor till likadana.


Kommentera

Publiceras ej