10 maj

0kommentarer

Idag var den första dagen på jag vet inte hur länge som jag inte behövde ställa någon väckarklocka vilket resulterade i att jag sov till halv ett. Det finns absolut ingenting intressant med min dag överhuvudtaget, det betyder inte att den inte har varit bra för det har den, det finns bara ingenting med den som är intressant. Så isället för att snacka om min dag tänkte jag slänga iväg några grejor som gör mig glad just nu:

1. President Obama gick idag ut med att han är för gayäktenskap.
2. Nästa vecka ska vi boka flygbiljetter till USA.
3. Min salami från Salamikungen
4. Fredrik Wikingssons senaste blogginlägg.

Vad gör du ikväll Anna Lohan? /J

Ps. P är extremt bekväm i rollen som fotograf (det är bara det att han inte är så jävla bra på det).

Kommentera

Publiceras ej