pslivet lever igen, skrattar igen

1kommentarer


Det har varit som att missköta ett barn. Men nog om detta. Vi har inga större svårigheter med förlåtelsen, visst? Jag och Jennie, pslivet, har faktiskt hängt på riktigt i helgen. Och hur mycket man än kan säga om det så vill jag börja prata om "Fråga Olle-dokumentären" som efter två avsnitt hjälpt mig inse att 1. jobbar man med porr så bör man skippa känslor + pojkvänner som äter snickers under inspelningen och 2. inte nischa sig inom kategorin "rough". Vi var två tysta och mycket tomma åskådare under programmets gång. Sundsvall såg ut såhär:



Storm, familjens hund-apa, hade glömt bort mig sen sist och vi fick starta om med vår bästisrelation. Det gick fint efter att jag och Jennie vaktat honom i några timmar på söndagen. Han verkar tycka om att dunsa ner i golvet, klappa till en med sina "armar" och äta köttbullar. Vi konstaterade att han har en väldigt tilltalande personlighet.
J låg mest i massagestolen och skumpade runt. Och förklarade för mina föräldrar hur vi träffades, miss romance.





Kl 06.01 måndag morgon for vi till Uppsala för att sitta på en filt, kliva på folk och ha en fin Valborg.
Det är en väldigt underlig känsla man har när man sitter där: som att vara på en studentkryssning och vara helt ok med det. Till och med älska situationen. Det enda som aldrig riktigt känns bra är när man hamnar bredvid "djuren" som man kan svära på kommer att stå på någon coverband-spelning på nation om några timmar, som man hör säga "nu MINGLAR vi" och som man vet kommer att finnas med på hundratals bilder med någon stekig person som tycker att dem är sköna killar. Vi hade det hur härligt som helst, och alla var brända om kinderna när vi kom hem.

1 kommentarer

Marielle

01 May 2012 21:23

Fantastisk bild på er i svartvitt! Får Woodstock-vibbar av Annas look. Hoppas ni har det bra!!! :-)

Kommentera

Publiceras ej