Nyponsoppa och Avicii

0kommentarer



Har haft en helt galen dag på jobbet. Det är så mycket turister överallt att man bara snubblar mellan språken. Vilket ju är roligt på ett sätt. Finns så många häftiga människor som vågat flytta iväg. Tänker ofta på dig och dina New York-planer då Jennie. Jag kommer förstås bo där samtidigt då, så vänta dig inget annat. Hade på mig mina nya sandaler också. Dem är så fina och jag vinglar bara lite. Förberedde mina tår för premiären i säkert en halvtimme igår. Du är ju på något sjukt sätt min skönhets-guru och alla jäkla grejer jag köpt nu - det är otroligt. Känns mäktigt att öppna badrumsskåpet och som ett riktigt statement för alla framtida badrumssnokare (jag vet att ni finns där!)

Annars då? Jag springer på. Lyssnar på all skitmusik jag känner till samtidigt. Måste ha något som gör mig arg och motiverad på samma gång. Det slutar ofta med att jag lyssnar på typ Avicii och ser Cissi dansandes framför mig. Det kan göra mig så himla glad, haha. Och under tiden drömmer jag om att komma hem, sätta mig i soffan och dricka ett stort glas med kall nyponsoppa. ÅH! Får gåshud.

Kommentera

Publiceras ej