Ny gata, samma par

1kommentarer



Nu sitter jag i vår nya större säng, i vår nya mindre lägenhet och på vår nya större gata. Det börjar kännas riktigt mysigt. Nog för att vi fortfarande drunknar i kartonger och stök, men det är liksom trivsamt. Första måltiden: middag på sibylla. Det ligger ett precis på andra sidan gatan, och igår när vi var trötta och svettiga så kändes det plötsligt väldigt frestande. Vi har dessutom fyra jättestora garderober, så äntligen har vi plats för våra saker. När det har blivit lite fint här hemma så ska ni allt få se. Ringvägen - kul å va här!

Imorgon ska jag, Dario (som jag saknar väldigt mycket) och Linnea se Beckmans årliga modevisning. Vi pratade om det för ett tag sedan, och sen dök det upp en inbjudan till jobbet! Den var fin och grön. Förresten, ditt samtal till mig i lördags är banne mig det roligaste jag haft på länge Jennie. Du är en jäkligt skön typ! Puss / A

1 kommentarer

andy

22 May 2012 20:48

hallå jag vill ju hälsa på! puss

Kommentera

Publiceras ej