När man är så sjukt glad

1kommentarer



Fint det känns när man kommer hem nu, pigg och glad! Man sätter sig vid datorn med flingor i en papperstallrik, har varit på äventyr runt kvarteret med taxichauffören och spenderat en danssvettig och underbar kväll med Ariana och flera andra bra typer. Det kommer nog ta ca 5 min till innan jag börjar avsky att vi inte hunnit köpa rullgardiner än och att det redan är ljust och att jag kommer vakna av skinande sol om kanske 3 timmar. Sen somnar jag om, vaknar väl kring 10, minns min ledighet och bara mår. Åh. Jag har inget att invända mot det. Ibland kommer ju de där stunderna när allting känns bra precis som det är, och även om man fick möjligheten så skulle man inte ändra det minsta lilla. Puss / A

1 kommentarer

arri

08 Jun 2012 17:08

Aaah fyfasiken vilken rolig kväll =)!!!!

Kommentera

Publiceras ej