Just nu och ett litet tag till

1kommentarer



Hade tänkt skicka en "just nu"-bild till J förut, så jag försökte verkligen visa hur trött jag var och hur mycket syrebristen tagit över hela mig. Kollade på den igen nu och känner ändå att mitt hår ser rätt fint ut. Som en stor våg. Det är förstås en lögn eftersom att mitt hår är det plattaste på jorden, och just därför ska jag spara den här bilden för alltid. Nu har jag tagit en ny bild i samma kategori, och jag ligger alltså och försöker töja ut mina jeans lite. Vill väldigt gärna att dem ska bli skönare. Är ju så ovan vid det här. Vet exakt hur det blir om jag har dem på jobbet också, jobbet där alla jeansgurus finns..

Nu tänker jag se på serier hela hela kvällen. Och kanske springa. Durå J? / A

1 kommentarer

dingo

03 May 2012 21:43

fruktansvärt fin bild, anna!

Kommentera

Publiceras ej