Glass och skohets

0kommentarer



Äntligen!, det är sol och jag har varit utomhus med tre kulor glass och Karl. Han brukar säga saker som "köp två kulor du, så tar jag ingen alls men smakar av dig!". Det brukar aldrig sluta så väl, jag kan bli väldigt beskyddande när jag väl börjat. Idag fick det bli blåbär, pistage och chokladkross. (Mitt hår ser väldigt äckligt ut på bilden, vet. Har duschat nu!) Under vår lilla tur på stan hann jag: köpa ett nagellack, fnysa åt en Tshirt med texten "jag är killen din mamma varnade dig för" och få beröm för mina skor. Kalle trodde att jag med flit inte berättade vart hon kunde hitta likadana, sjukt va? Klart att jag hade berättat om jag visste. Det har även varit så pass varmt att jag inte ens haft strumpor i skorna. Jodu.

Snart ska vi slänga ihop våra tacorester och sedan åka till Rival för att se Filip & Fredrik. Fina bilder från igår Livet, hade gärna varit med! Puss

Kommentera

Publiceras ej