Fruktsallad och sir of sweden

0kommentarer



Köpte med mig en fruktsallad till lunchen idag och ägnade sedan resten av tiden till att undra varför jag äter melon så sällan? Väldigt dålig vana. Sen kom Erik och bjöd på kaffe + det han kallade för en särskild liten överraskning. Alltså en chokladbit till. Det blev på så vis en fikastund som på många sätt påminner om mina föräldrar.

För Patriks skull spanade vi runt efter J Bergs bostad igår. Älskar att vi i samband med det hittade en skylt där det står Sir Of Sweden. Kalle och jag funderade hela vägen hem på hur vi skulle hantera att bo granne med honom. Jag valde en mer framfusig ton där jag skulle få alla mina cd signerade och hålla ett tal om Patrik (jag skulle liksom känna mig tvingad till det)/alternativt låta P bo hos oss tills han själv fått chansen att hoppa på honom i trapphuset. Kalle valde den lite mer farsiga vägen där skämt som "-vad heter du? -Jocke! Du? - Kent! Höhö" ingick. Förvånad?

Kommentera

Publiceras ej