fredag lördag söndag, hos mig

1kommentarer


Håll i er nu!


Igår var jag med Ariana på Snickarbacken. Vi drack kaffe, struttade runt, pratade ikapp och tittade på deras härliga bildvägg. Jag fastnade för knytnäven, kanske för att den också kändes lite som en tass/en alienarm.
Vi ska gå dit tillsammans framöver. Du kommer tycka om allt det vita fina och bara anmärka på den skumma stämningen när killen som gör kaffet växlar mellan olika språk hela tiden. Det var en perfekt stund med Arre, känner mig alltid så inspirerad och nöjd efteråt. Så bra är hon.


Fina små hörn gömmer sig på mitt jobb hela tiden. Skulle så gärna sno med mig buketten.

'

Annars har vi ätit pasta, varit på inflyttningsfest i ett f.d ålderdomshem som nu blivit studentbostäder, kalle har sovit i mitt knä när jag spelat Rumble (återkommer kring det när jag blivit bättre. Övar hela hela tiden nu, får rätt mycket spö) och tittat på Hysteria + Tintin. Tyckte om båda filmerna. Blir alltid så sugen på att vara med i en pampig kostymfilm och spela den starka kvinnan som är lite före sin tid. Ni vet, en sån härlig karaktär.

Förresten, kan du förklara vad Birsta menar med "en magisk plats"? Haha.

1 kommentarer

arre

06 May 2012 21:11

Tack detsamma, så himla göttit och bara prata skit.

Ps. Du har bajs på handen!

Kommentera

Publiceras ej