En önskan om pyjamasbyxor och latte

0kommentarer



Hej kompisar! Tänk att jag och Jennie kommer att vara i New York tillsammans, fint det känns.
Idag har jag varit ledig (tack så hemskt mycket!!) och umgåtts med Linnea och mig själv. Klev upp kl 8 för träning, tog sedan igen mig med någon timmes serietittande (skulle behöva ett parallellt liv för att hinna med allt jag vill titta på), och sist men inte minst lunch i solen och strosande på stan. Hittade väldigt fina pyjamas-aktiga byxor som jag gärna skulle ha. De hade till och med resår i midjan... Vilket vi tycker jättemycket om! Lite annat som funnits med idag:

  • Best Coast nya album, som är fint och björnigt, har varit min musikprioritering.
  • När jag drack min latte fick jag också agera Iphonelärare för min bordsgranne.
  • Kura Café är fortfarande det bästa stället jag hittat sen jag flyttade hit. Saknar att plugga där med Kalle. Vi brukade vara så bra på det. Och om man inte hade råd med två luncher så delade dem upp allt man ville ha i två lika stora portioner. Och så fick man gratis kaffe. Och kalle fick kika in i deras kök och snacka musik och mat. Härliga typer! Det finns också en massa spännande saker i deras sallader som man inte riktigt vet vad det är.

Nu ska jag iväg på årets första utomhusgrillning. Eller snart. Ska bara packa ner alla våra böcker i lådor.

Kommentera

Publiceras ej