Är ni kvar?

2kommentarer

Hej! Det var längesedan men nu är vi tillbaka. Vi struntar i att prata om varför vi varit borta tycker jag, vi kör bara på istället.

Under dem här veckorna har jag:



Legat mycket i sängen med bästa killen.



 Bort.



Hit



Kom hem och köpte en ring och ett par nya jeans som är blåa och tighta (mina första någonsin).



Köpt en mjuk skjorta.



Jobbat för första gången på en månad och blev glatt överaskad då jag såg
att tröjan jag väntat på hade kommit in.

Jag känner mig lite ringrostig och klockan börjar bli mycket så vi stannar där så ses vi imorgon.   /J

2 kommentarer

Kikki

28 Jun 2012 01:46

Blir så otroligt glad över att du är tillbaka! Bubblar i hela kroppen av glädje!! Puss på dig min fina vän <3

Dingo

28 Jun 2012 07:11

Har väntat länge på återkomsten! Kul att se att allt är igång igen :)

Kommentera

Publiceras ej