Fortsättningen:

0kommentarer


Åh, det är mysigt att kika igenom alla bilder som bara legat och väntat på pslivet. Fattar ju att det blir som en genomgång i mitt instagram-liv, men i veckan ska jag ta med mig K till elgiganten för kameraköp. Har ju försökt några gånger nu.. Vi får se om det går bättre när jag tagit med mig min tekniska rådgivare.


Jag, Linnea och Ariana åt risotto och skaldjur och en massa smaskens på Paus. Ett sånt där ställe runt hörnet nära Linnea, där hon får känna sig som en stammis och hennes pappa oplanerat strosar in för en sen middag. Han berättade om husrenovering och jag fick prata om favoritämnet dialekter. Så jag antar att vi alla var nöjda!


Ett mystiskt tillfälle med en armkrok, gigantiska kinder och prickar på hakan. Kalle lär ju va nöjd med bilden dock, har nog aldrig sett en bild på honom där han endast får visa sin muskel tidigare.


Vin med Emelie och Jenny. AW-vin blir lätt det bästa och farligaste vinet. Kanske därför man gillar det!(Jag har även på mig din NEtröja där Jennie. Arvegods till mig!)


Och så dinglar den här på armen med sina toffsar. Det är en utmaning varje dag att få med sig det man behöver, men jag har å andra sidan alltid varit en mästerlig packare. Det är sant! Fråga vem som helst som såg mig på idrotten 6-9an. Där har man allt lämnat ett intryck!

Jennie, jag glömde bort mandeloljan. Jag har inte samma snabba tempo som dig med sånt. Är fortfarande ställd efter alla mina nagellacks-inköp. OCH GLAD! Vi hörs mer sen, puss!

Kommentera

Publiceras ej