Skämmes Boberg!

1kommentarer

 
Här står jag, med blicken sänkt mot tidigare inlägg. Det är tydligen alldeles för mycket begärt det här med rätt vinkel på bilderna. Så fy fy på mig. Tyst ska jag vara hädanefter. Tyst och felvänd. 
 
Det bästa med tavlan i fönstret är att Kalles mobil alltid vill tagga det ansiktet som "Anna?". Jag kanske har lite mer Pocahontas över mig än vad jag själv har förstått. Hur som, idag har jag lyssnat på podcast, ätit glass, lagt upp kläder på tradera, försökt hålla igång en chatt med Jennie utan att lyckas (tackar!) och hatat det faktum att vi inte kan se på Newsroom ikväll. Det var kanske inte exakt det första jag tänkte på när jag vaknade, men nästan. Jag tycker ju om att ha ett schemalagt serietittande. 
 
Fundering: vad är det med alla människor som vill ha taxar helt plötsligt? Det är ju världens suraste djur?! 
(puss till er Patric & Linnea, hehe. Stöttar er oavsett hundköp)

1 kommentarer

linnéa

14 Jul 2012 00:44

förnärmades först över tax-kritiken men läste parantesen och så vart allt okej igen. (du kommer att älska våra taxar. pusspårej)

Kommentera

Publiceras ej