Seriesnack 2

0kommentarer

Nästa serie som vi ska prata om är Game of Thrones, ett kostymdrama som både jag och berget tycker väldigt mycket om.
 
Seven noble families fight for control of the mythical land of Westeros. - IMBd
 
Det är mycket som är så jävla fantastiskt med GOT att jag inte riktigt vet var jag ska börja. För det första är det kanske den mest brutala serie jag någonsin sett och man måste blunda minst fem gånger varje avsnitt. Ändå vill man bara ha mer och mer. Fredrik Wikingsson sa i podden för ett tag sedan att det är den mest komplicerade serie han någonsin sett och jag tror att alla som har sett den är beredda att hålla med. Men det är just det som gör den så himla bra att den är brutal, komplicerad och väldigt spännande.
 
Bäst: Karaktärerna Arya Stark och Tyrion Lannister.
Sämst: En äcklig och onaturlig scen i säsong två.
 
 
 
/J

Kommentera

Publiceras ej