Samma lika!

0kommentarer

 
Ja, inspirationen till det här inlägget kan väl inte bli tydligare.. Men jag tyckte så mycket om Jennies att jag ville göra något liknande: så varsågoda, nedan följer en härlig mix av min instagram och andras, plus lite annat kul som gömt sig alldeles för länge i telefonen ->
 
 
Jacob, Viggo & Carolina på julfesten. Ser skumma ut // Jennie, jag & Patric när vi gick till en ful-bar efter mitt-i-veckan-festen!
 
 
Ludde å jag på julfesten. Det är lite småhärligt att vi ser ihopväxta ut. Däremot väldigt oklart varför jag pratar i telefon (förmodligen med dig Jennie) // En kväll när ingen orkade laga middag = mackor istället.
 
 
Ett oförglömligt ögonblick. // Min bästa del av frukosten nu för tiden!
 
 
Vink plus ett hörn av fönstret / Och till slut en bild från innan-julfesten
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej