Nyheter x2!

0kommentarer

Den här skjortan från Back är så fin på så jag vet inte vart jag ska ta vägen. För ibland får man ha såhär djupa urringningar. Vid särskilt festliga tillfällen osv. Och ett sånt tillfälle var det i torsdags! 
 
 
För då var det julfest!
Det finns lite annat småskoj man kan lägga märke till här också: 
 
1. Jaså, skjortan är redan skrynklig? 
Svar: Japp. Jag premiäranvände den alltså på Acnes julfest. Sådär bra beslut tänkte jag efter första spillda drinken över ryggen. MEN, fin kände jag mig. Och ni ska få se lite roliga bilder därifrån sen! Allt som allt värt det.
 
2. Vad hänger skjortan på?
Svar: Jag slog lite spontant upp en mini-spik idag. För just såna här tillfällen. Och så har jag köpt några fina galgar som jag tänkte skulle göra sig bra på bild. Är otrooligt nöjd. 
 
 
Det händer lite nu och då att Jennie säger "det där plagget är så typiskt dig". Och 100% av de gångerna ser kläderna ut ungefär såhär -> knäppa och lite smågalna. Jaha??? Vill mest förtydliga att jag ju oftast inte alls ser ut så. Bara nån gång. Förutom i Jennies värld då. För det här är faktiskt mitt första par halvlånga shorts i sedelprint. Hehe. Från Acne!  
Back, Acne,

Kommentera

Publiceras ej