Jul i Stöde

1kommentarer

 
Det här är ett sponsrat inlägg, av Kalles hela familj. Det mystiska är bara att jag knappt fångat någon av dem på bild.. Hehe, ganska skickligt av mig ändå, så många som vi var. Men här ovanför har vi i alla fall granen och allt spännande som fanns inunder. Det är alltid jag och Olle som är mest peppade på presenterna medan de andra är sådär vuxet avslappnade.
 
 
Kalle bar stolt fram skinkan till julbordet och passade på att mysa med Pelle, hans lillebror. När vi frågade om hans hängslen sa han att de bara var till för att hålla byxorna uppe. (Visst..)
 
 
Världens finaste julbord dukades upp. Jag hoppade snabbt förbi silldelen och vidare till laxen. Mmmh.
 
 
Ute var det 100% vinter.
 
Tack för allting Anna och Tony, Johanna, Pelle, Olle, Anders och Bibbi. 
(Jorå, brödraskaran heter givetvis Pelle/Olle/Kalle)
 
 
 
 

1 kommentarer

Anna

29 Dec 2012 22:54

Tack för fina bilder från julen Anna <3
Och tack för de goda småkakorna!!! Jag njuter av dem lite då och då ;-)

Kommentera

Publiceras ej