Instagram!

0kommentarer

 
Jag har varit sjuk hela veckan, och det är därför pslivet fått så lite uppmärksamhet! Förlåt hörrni, vi kan väl bara konstatera att vi saknat varandra och sedan fortsätta som vanligt? Ni ska få se vad jag gjorde veckan innan det, för dåå ni. Då levde man, hehe. 
 
1-2. Var på fest hemma hos bästa Emilio som äntligen flyttat hem från Barcelona. Patrik var där, och en ljusslinga. Det kändes som en återträff med bara favoriter - lika med lyx. 
3. Sedan kom Marielle hit. I två dagar. Och det var som att ingen tid alls hade gått. Hon är så underbar.
4. Såhär fick hon sova. Inklämd i vår lillsoffa med sängkläder i alla möjliga färger.
5. Stockholms smaskigaste ceasarsallad på Snickarbacken 7. 
6. Jag på Swedish House Mafia. Kanske det roligaste någonsin? Har aldrig dansat med så många andra.
7. FredagsAW med Tom och alla andra bra personer jag jobbar med.
8. Malin som fick tag i en tamburin lite senare på kvällen.
9. Carro & Ari som också var där. Ser ut som att det var en bastufuktig kväll. Det var det inte.
10. Maten dagen efter. Maten som räddade mitt liv.
11. Hur jag kände för sängen efter en söndag på jobbet. Hehe. 
12. Erik Haag i På Spåret. Gillar ju det, och att han hade skjortan jag fixade till honom. Kul! 
 

Kommentera

Publiceras ej