Flaxar i Diana Orving

0kommentarer

 
Idag när jag klev innanför dörren efter jobbet såg jag vilket skolbarn jag gått runt som hela dagen. Eller, i alla fall som jag brukade se ut mer förut, när det var viktigt med krage och sånt. Tycker fortfarande att det är himla fint men bara inte på mig. Jag kommer ihåg att jag kollade på COS hemsida efter löskragar och tokönskade att jag skulle få tag på en.. Men icke, då bodde man för långt ifrån stora världen och fick nöja sig med bilder sparade på skrivbordet. Typiskt att jag inte vill längre nu när jag skulle kunna gå runt så varje varje dag. Det är väl samma princip som att man inte äter glass varje dag innan middagen bara för att man har flyttat hemifrån. (Stämmer dock inte in på dig Jennie? Fast att du bor hemma)
 
 
Men något oväntat så är det den här jackan jag använt mest i vinter. Än så länge!