Nu är vi tillbaka!

0kommentarer

Jag är ju så lyckligt lottad att ha två fina arbetsplatser. Här är en av dem och det är Stenstans finaste butik och den heter Affären.
 
Där kan ni just nu hitta den här fina kuvertväskan från Rodebjer.
 
Jeffolola. 
 
"Älskade pslivet. Har fått nöja sig med en jävla paj från min sida den här veckan", skrev Boberg i ett sms till mig tidigare idag. Anledningen till detta är för att jag har jobbat så himlans mycket och Anna är ju fullt upptagen med att ha semester.. Men nu är vi tillbaka! Hej på er! 
 
Tre saker som hänt de senaste dagarna:
1. Jag har köpt ett par nya jeans som ni kan se på bilden ovan, de är härliga och väldigt that 70s show-aktiga.
2. Jag har sett Snabba Cash 2 och gav den fyra av fem precis som Fredrik Strage.
3. Jag har bestämt att när jag får lön ska jag köpa ett nytt objektiv och kanske även ett stativ så jag slipper ta bilder i speglar.
 
/J
 

Kommentera

Publiceras ej