Augusti, dag 28

0kommentarer

 
Det var så speciellt igår. Vi var så glada, vi åt så ofattbart gott och alla var snälla med varandra osv. Jag valde Tranan för att jag länge varit så nyfiken på hur det skulle kännas att äta där. Och det gjorde jag så rätt i. Jag märkte också hur mycket "tradition" Creme Brulee har blivit för mig när det kommer till att välja efterrätt. Klart att det är gott och sådär, men det är verkligen inte det bästa jag vet. Det finns bara en trygg och mysig känsla över den där jäkla desserten. Typ som att vi måste ha en stund med varandra under såna middagar.. Hm. 
 
Ytterligare: Bilden på Linnea och Carro är så fin. Blir varm i magen. 
Roligt: Att det på Kalles tallrik låg en hel fisk som gjorde alla väldigt nervösa.
Kicken: Av att beställa "bara ett glas tack" dyyrt mousserande vin för att det var enda dagen ingen skulle ifrågasätta det.
Njutar-stunden: När det dessutom delas ut present under middagen. Som att det inte var nog.
Lättnaden: När vi märker att Kalle nog kommer att klara av fisken.
 
Kanske kan jag sluta tjata om det här nu. Vi får se. För det var ju så roligt. Puss /A 
 

Kommentera

Publiceras ej