Vad vill du?

0kommentarer


Egentligen skulle det här inlägget få en fin titel, som "Stockholm Skyline" eller liknande. Men det var ju ett evigt tjat från din sida. Klockan 09.30 på min promenad (älskar att skryt-träna) gick jag nämligen i tankar som "det finns ju inget bättre ställe än det här". Än Stockholm alltså. Och det var en 100%-ig känsla av välmående. Norr Mälarstrand, sol, änder, barnvagnsmammor, lagomt tighta tights på benen, podcast i öronen och en totalsvettig mössa. Försökte förgäves fånga stämningen på bild. Men jag ska erkänna att jag allt fantiserade om en lagomt berusad nattprommis med dig där, till sommaren. Eller kanske på en cykel, vi får se.





Annars har jag smaskat på Levinsky's med Dario och hans blåa lugg. Jag tycker absolut att den bör tilltalas som en egen fristående person. Vi gjorde en gemensam ansträngning för att ta fram en idé till vår bloggheader. Det spårade ur till en barbröstad och väldigt "band"komponerad bild. Men ändå, vi fick fram några fina förslag. Hoppas jag. För jag känner så starkt att det är dags för den nu.

Andra bedrifter: spillde ingenting på de vita kläderna, vann i kortspel, var Hulken i galenpanna och blev alltså utan kamera trots 1.5h på Elgiganten. Mer om detta senare.

Puss/Anna

Kommentera

Publiceras ej