Ledighet=bra

1kommentarer

Efter att ha jobbat sju dagar i rad ska det bli fantastiskt att få vara ledig i två. Nu ska jag inte gnälla sju dagar är inte en evighet men ändå. Imorgon har jag tänk sova så länge jag kan sedan ta en promenad och lyssna på f&f podden avsnitt 61 Guillou vs GW. Efter det har jag ingenting planerat förutom att jag ska ringa till Kilroy och varför jag ska göra det kan vi ta en annan dag. Nu till en helt annan sak lyssna på det här Anna, jag har bara druckit två 50cl cola på heeela veckan, fattaru?! /J

1 kommentarer

Jessica Lif

22 Apr 2012 23:54

Härlig blogg tjejer! Läste precis vartenda inlägg, tror det här kan bli bra! Ni har som samma sätt att utrycka er på, möjligen det som är meningen också :) Lite klipp och mer bilder så har ni en trogen läsare, kanske en "frågestund" blir aktuell framöver?;)

Kommentera

Publiceras ej