Freedag!

0kommentarer

Morgondagen ser ut på detta vis: jobba, gå och titta på en kamera, äta middag med vänner och tillsist gå på Pipeline och titta på Kristian Anttila. Jag har dock inte skyhöga förväntningar då jag inte riktigt har fastnat för hans senaste platta. Men å andra sidan är han ju jäkligt snygg så man får ju ut någonting av besöket iallafall. Nåväl idag har det snöat och blåst så jag virade in mig i min bästa och största halsduk. Vilket syns på bilden, jag ogillar verkligen sånna här bilder som är fotade i en spegel, det känns oerhört fjantigt men det känns som om det är bättre än ingenting. 

Jag kan även meddela att jag har läst ut boken. Den kändes tung på slutet. Väldigt sorglig. Nu får jag se om nästa bok blir Kafka på stranden eller Fågeln som vrider upp världen men jag tror att det lutar åt den sistnämnda. / J

Kommentera

Publiceras ej