Det flyter på

0kommentarer

Som jag har nämnt tusen gånger redan läser jag Patti Smiths bok Just kids just nu och den får mig att känna mig så himla konstig, jag vet inte vad det är, jag blir liksom glad av den men samtidigt väldigt väldigt ledsen. Men detta gör ju att den blir väldigt bra så läs den! Annars då, min kamera visade sig vara trasig och inte så lite heller så det bästa är nog att köpa en ny vilket känns superjobbigt men jag ska försöka göra det till veckan men fram tills dess har jag dessvärre inget annat än fula mobilbilder att bjuda på. 




Jag försökte ladda upp den här bilden via appen tidigare idag eftersom vi sa att vi skulle börja med "just nu bilder". Det gick inte och jag kände mig inte längre som en världsvan bloggare. Imorgon är  förresten den sista dagen i butiken på Trädgårdsgatan för sedan stänger vi tills vi öppnar i den nya lokalen den 27 april. Mycket spännande! 

Hur var din springtur? Jag gav upp när jag kom till Haga.

Kommentera

Publiceras ej