Samma visa, 0.07

2kommentarer




Varenda en gömmer ett litet minne.

1Q84 - alla timmar på den sorgliga buss nr.567.
Maria och José - en julklapp som blev högläsning och ett av de finaste uppslagen.
Bara kärlek kan krossa ditt hjärta - lästes samtidigt som det fanns fyra premiumspår med Maggio och jag insåg att bokens huvudkaraktär i min tanke var en verklig person som jag sett på Roslagsbanan. Ville gå fram och säga det till honom om jag bara hade sett honom igen. Hade säkert inte vågat ändå, så jag grämer mig inte heller.
Jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket - en titel som klistrades upp på skolväggen, en sida som revs ut och skickades till en K i Stockholm, en bok som lästes 10 gånger, upptäckten av min bästa Morrisseylåt.
Extremely loud, incredibly close - min första födelsedagspresent någonsin, min favoritbok, ett gråtande biobesök.

Det är bara den första delen, av en hel lång rad. Börjar nästan klia i fingrarna. Visst har jag en schysst näsa på första bilden? En äkta <-

Puss Jennie, saknar dig!

2 kommentarer

dingo

11 Apr 2012 12:46

hej anna!

Anonym

11 Apr 2012 20:23

Heej Dario! Är du hemma nu? ☺ puss

Kommentera

Publiceras ej