Tro mig,

0kommentarer



Jag förstår verkligen att det här är den sjukaste bilden jag visat er. Och förmodligen tagit också, för den delen. Såhär kom den till: sprang längs med Hantverkargatan och tänkte att den där väggen som visar alla nya filmaffischer är himla härlig. Tycker alltid om att referera dit om jag t ex fått en idé om en film, sett den och tyckt om den. Hur som helst. Det kändes "lite kul" att ha en bild på en svettig version av mig själv + denna vägg. Och vad känner vi för resultatet?

Kanske att det är konstigt/onödigt att jag stannade för att göra detta. Kanske undrar man om jag avsiktligt gett fokus till paret och titeln "För dig naken". Kanske upplevs det obehagligt att den kortare av männen stirrar rakt in i kameran? Jag vet inte. Men förlåt.

Kommentera

Publiceras ej