"smackdown på söder"

0kommentarer


Lyckan över att vi inte behöver - citat från Karl - "flytta ut i förorten" är oändligt stor ikväll. Fokuserar på det nu ett tag, eftersom att jag varit sur och irriterad oavbrutet i en timme. Utan orsak, tagit ut det på K. Ops. Angående det där med rädslan för förorter så kanske vi bara ska lyssna lite på Ack Sundbyberg och luta oss tillbaka. Då går det över. Vet det.
Två andra saker: Alla de där människorna/användarna som är besatta (av något) på instagram. Som typ skriver "jag gillar alltid alla bilder hos dem som gillar mina, puss". Är skiträdd för dem. Och för att bli likadan. Känner att jag har potential. Nu ska jag äta mina två, pyttesmå, keso-paprika-mackor som jag fått levererade till soffan. Har en smoothie till för att jag lever lyxliv.
Ps. gillade ditt "smackdown på söder". / Anna

Kommentera

Publiceras ej