Man är fan bättre än 100 veckor på maldiverna

0kommentarer





Jag önskar verkligen att någon kunde skriva en liknande lapp till mig (hoppas att mina grannar ser det här). Det var rätt ansträngande att lyckas med bilden faktiskt. Krävdes precision, snabbhet och mod för att trotsa känslan av att hissdörrarna skulle hinna stängas innan jag klivit ut. Gjorde dem dock inte = jag hade bevisligen alla ovan nämnda egenskaper.

Igår beställde vi Appeltini på Boqueria, fick istället flädertini, drack upp dem, hade kul, åkte hem. Kalle blev förstås god vän med vår taxichaufför - för sånt gör Kalle.

Listan:
Michael Kors klev in på Norrmalmstorg 2 idag.
Jag njuter av alla StarWars-referenser jag plötsligt förstår.
Förvirringen som kommer av att umgås med en "vanlig" Patrik går aldrig över. Känner mig sjuk i huvudet.
Igår råkade jag påstå att "en förmögenhet mäts i hur många cheesburgare man har råd att köpa". Inget medhåll.

Älskar pslivet / Anna

Kommentera

Publiceras ej