mailkorrespondens mellan anna boberg och jennie lif den nionde oktober 2011

0kommentarer

"Anna Boberg

MEN du
ska vi starta en blogg?

Jennie Lif

kanske

Anna Boberg

varför bara kanske?

Jennie Lif

vet inte
vet inte vad jag ska skriva
tycker inte om att skriva

Anna Boberg

om exakt vad som helst ju

Jennie Lif

är liksom inte så bra på det

Anna Boberg

haha
okej. men. jo. det är jag helt säker på att du är.
du behöver ju bara skriva exakt som du pratar
så kmr det bli något alldeles speciellt!"


Och vips så är det den 23 mars och bloggen är igång! Hehe. Vad fan, jag tar på mig det, det är mitt fel (hör du det anna jag veeeet att det är jag som har varit seg). Men nu finns den! Vår blogg. Precis som Anna sa så vill vi att det här ska fungera lite som vårt gemensamma hem på webben, så välkommna hem till oss!

(äru nöjd nu lohan?)


/ Jennie

Kommentera

Publiceras ej