i mina öron, i mina ögon

0kommentarer

I mina öron: "Vår sista låt". Hela hela tiden. Blandat med "love of my life" som är en tråkig titel för världens ballaste kärleksförklaring (ett påstående som kommer att ändras många många gånger, givetvis!)(Lika ofta som P byter favoritlåt eller ordningen i sin "best of Kent"-lista) Hur som helst, behöver inget annat.


I mina ögon: Såg jag alltså Robyn kliva in genom dörren idag. Kippade lite efter andan, och så var det med det. Hon hade för övrigt långkallingar på sig. Och stampade takten.
I kroppen: Är så extremt förkyld. Mitt ansikte känns dubbelt så stort.. Har du någon teori kring detta Jennie? (Andra teorier hon förklarat: vi bör klämma på lår + rumpa efter duschen för att det ökar blodcirkulationen och alltså förhindrar celluliter. Att vara utan Bh ger brösten finare form i längden. Osv!) Så jag nyste alltså enormt mycket idag. Överallt. Ingen gick säker.
Ikväll: Personalmiddag på AG's. Där skall det ätas kött. Vi är 18 personer. Två skall äta fisk. Micke var lite osäker på det. Ett sms som hälsade oss välkomna ramlade in i inkorgen kl 17.30. Blir kul!

/ Anna

Kommentera

Publiceras ej